Page 27 - exofilo_gr
P. 27
δρων που δεν έχουν καρπούς, και η διαµόρφωση πυκνής In 2008, a total area of 10,000 square meters in the area
βλάστησης. Η άρδευση των περιοχών πρασίνου του αερο- along the access road for the new Exhibition Centre was
δροµίου, όπου είναι δυνατόν, γίνεται µε την επεξεργασµένη planted in accordance with the Climate Change
εκροή της Εγκατάστασης Επεξεργασίας Λυµάτων. Corporate Action Plan.
Το 2008 πραγµατοποιήθηκαν φυτεύσεις στην περιοχή πρό-
σβασης του νέου Συνεδριακού Κέντρου έκτασης 10 περίπου Μore than 10,000 trees, 630,000 shrubs and 2,500,000
στρεµµάτων σύµφωνα και µε το Εταιρικό Σχέδιο ∆ράσης για other herbaceous plants have been planted and are
την Κλιµατική Αλλαγή. maintained at the airport since the introduction of AIA's
Μέχρι σήµερα έχουν φυτευτεί και συντηρούνται στον αερο- landscaping programme.
λιµένα πάνω από 10.000 δένδρα, 630.000 θάµνοι και πάνω
από 2.500.000 ποώδη φυτά.

“ Μέχρι σήµερα έχουν φυτευτεί και

συντηρούνται στον αερολιµένα πάνω
από 10.000 δένδρα,630.000 θάµνοι και

2.500.000 ποώδη φυτά. ”
“ Μore than 10,000 trees, 630,000

shrubs and 2,500,000 other herbaceous
plants have been planted and are
maintained at the airport since the
introduction of AIA's landscaping

programme. ”

Έλεγχος και Μείωση Κινδύνου από την Πανίδα Wildlife Hazard Control and Reduction

Οι δραστηριότητες της πανίδας στο χώρο του αεροδροµί- The activities of birds and other animals at the airport site
ου µπορεί να δηµιουργήσουν κίνδυνο πρόσκρουσής τους entail the risk of strike with aircraft. Although the energy
σε αεροσκάφη. Παρόλο που η ενέργεια που εκλύεται κατά released during the collision of an animal with an aircraft
την πρόσκρουση κάποιου ζώου σε αεροσκάφος, σε ορι- is in some cases significant, the resulting damage is usually
σµένες περιπτώσεις, είναι σηµαντική, οι ζηµιές που προκα- minor. According to the International Civil Aviation
λούνται στα αεροσκάφη είναι συνήθως µηδαµινές. Σύµφωνα Organisation (ICAO), 92% of strikes have little to no
µε τον ∆ιεθνή Οργανισµό Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO), impact on aircraft movements.
το 92% των προσκρούσεων που συµβαίνουν παγκοσµίως
δεν έχουν καµία ή έχουν ελάχιστες επιπτώσεις στις πτήσεις. For the reduction of the risk associated with strikes at the
Για τη µείωση των κινδύνων από την πανίδα στο αεροδρό- airport, long-term (passive) and short-term (active)
µιο χρησιµοποιούµε τόσο µακροπρόθεσµα (παθητικά) όσο methods are implemented in the context of the Wildlife
και βραχυπρόθεσµα (ενεργητικά) µέτρα, τα οποία εντάσσο- Hazard Control and Reduction Programme. The
νται στο Πρόγραµµα Ελέγχου και Μείωσης των Κινδύνων programme was audited in 2007 by a specialist from the
από την Πανίδα. Το πρόγραµµα αυτό έχει ελεγχθεί από ειδι- Birdstrike Avoidance Team of the Department for
κό της Οµάδας Αποφυγής Πρόσκρουσης Πτηνών σε Environment, Food and Rural Affairs of the U.K. The
Αεροσκάφη του Υπουργείου Περιβάλλοντος του Ηνωµένου auditor certified that AIA's programme complies with the
Βασιλείου και πιστοποιήθηκε ως προς τη συµµόρφωση µε standards and recommendations of ICAO and the best
international practices for wildlife control.

27
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32