Page 31 - Ath Airport Profile
P. 31
30-31
Το καλοκαίρι του 2008, αναπτύξαμε 12 ειδικά σχεδιασμένα Στο πνεύμα προώθησης της οδικής ασφάλειας και των προτύπων
σημεία πρόσβασης στο Διαδίκτυο για τη διαδικασία του ασφαλείας, δωρίσαμε στο Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Ι.Ο.ΑΣ.
ηλεκτρονικού ελέγχου εισιτηρίων. Τα σημεία πρόσβασης Πάνος Μυλωνάς» το αντίτιμο των προστίμων που αφορούσαν
βρίσκονται στο επίπεδο αναχωρήσεων του Κτιρίου του Κεντρικού στην παράνομη στάθμευση οχημάτων στο χώρο στάθμευσης
Αεροσταθμού, ενώ 2 από αυτά είναι προσβάσιμα από επιβάτες μακράς διάρκειας του αεροδρομίου.
με αναπηρία και με μειωμένη κινητικότητα.
Στο πλαίσιο του Εταιρικού Σχεδίου Δράσης για την Κλιματική
Προβήκαμε στη διεύρυνση του συστήματος Αυτόματου Αλλαγή, ξεκινήσαμε την καμπάνια «Σβήστε τον κινητήρα σας –
Ελέγχου Εισιτηρίων (CUSS) προσθέτοντας 6 σταθμούς CUSS Αφήστε το περιβάλλον να αναπνεύσει!», η οποία περιελάμβανε
στους 6 ήδη υπάρχοντες, προκειμένου να βελτιώσουμε την τη διανομή φυλλαδίων στους οδηγούς που βρίσκονταν
εξυπηρέτηση των επιβατών. στους χώρους επίγειας προσπέλασης των αεροσταθμών και
την τοποθέτηση σχετικής σήμανσης, με σκοπό να μειωθούν
Τα καινούρια σημεία πρόσβασης στο Διαδίκτυο εισήχθησαν οι εκπομπές των οχημάτων στο χώρο του αεροδρομίου. Οι
με επιτυχία και παρέχουν μια αναβαθμισμένη εικόνα με αντιλήψεις των επιβατών και των επισκεπτών είναι προστιθέμενης
ακριβή στατιστικά στοιχεία σχετικά με τη χρήση και ταχύτερη αξίας για την Εταιρεία Αεροδρομίου, καθώς μας δίνουν τη
διαχείριση εξ αποστάσεως. Επιπλέον, θέσαμε σε λειτουργία την δυνατότητα για περαιτέρω βελτίωση.
επανασχεδιασμένη υπηρεσία «Ασύρματης Ζώνης Διαδικτύου»
(WIZ), η οποία καθιστά τον ΔΑΑ ένα από τα πλέον προηγμένα Από την πλευρά μας, δίνουμε στους επιβάτες μας τη δυνατότητα
δίκτυα σημείων ασύρματης πρόσβασης στο Διαδίκτυο στην να αξιολογήσουν την «απόδοση» του αεροδρομίου και να
ευρωπαϊκή αγορά των αεροδρομίων. Μια ακόμα εξέλιξη εκφράσουν τις προσδοκίες και τις ανάγκες τους, διενεργώντας
το 2008 συνίσταται στην υλοποίηση μίας εφαρμογής που μια καθημερινή έρευνα που απευθύνεται σε 40.000 επιβάτες
βασίζεται στην τεχνολογία Bluetooth και παρέχει πληροφορίες ανά έτος. Έτσι, οι προσπάθειες που καταβάλλει το αεροδρόμιο
επιχειρησιακής και εμπορικής φύσεως στα κινητά τηλέφωνα για την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας εκτιμήθηκαν το
των επιβατών. 2008, με την ικανοποίηση των επιβατών να βαθμολογείται με
4,19 (σε κλίμακα βαθμολογίας με άριστα το 5). Για περαιτέρω
Έχοντας ως στόχο τη διασφάλιση της ομαλής και ασφαλούς ανάλυση σε βάθος, διενεργούμε την λεπτομερή Έρευνα
λειτουργίας του αεροδρομίου και την παροχή ποιοτικών Παρακολούθησης Ποιότητας.
υπηρεσιών στους χρήστες του Αεροσταθμού, αναρτήσαμε σε
κομβικά σημεία, όπως επίσης και στην ιστοσελίδα του αεροδρομίου, Έρευνα Παρακολούθησης Ποιότητας 2008:
αφίσες με τις «Υποχρεώσεις Χρηστών Αεροδρομίου», Συνεντεύξεις με 7.500 επιβάτες σχετικά με την άποψή τους για
που συνοψίζουν τους βασικούς κανόνες συμπεριφοράς (π.χ. τις υπηρεσίες και τις ανέσεις που παρέχει το αεροδρόμιο
ύπνος, κάπνισμα, μικροπωλητές, πλανόδιοι πωλητές, κτλ.),
προκειμένου να αυξήσουμε την ευαισθητοποίηση του κοινού Τα πορίσματα της συγκεκριμένης έρευνας παραμένουν ένα
και τη σχετική πληροφόρηση. Στην ιστοσελίδα του αεροδρομίου βασικό εργαλείο μέτρησης της ικανοποίησης των επιβατών,
συμπεριλάβαμε τη «Χρήσιμη Συμβουλή», ένα ενημερωτικό το οποίο καταγράφει τη χρονική εξέλιξη της απόδοσης του
εργαλείο που παρουσιάζει καθημερινά ένα διαφορετικό αεροδρομίου, καθώς και τα κίνητρα των επιβατών κατά τη
μήνυμα σχετικά με τις λειτουργίες του αεροδρομίου. Στο διάρκεια περιόδων μέσης και υψηλής κίνησης. Τα πορίσματα της
πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας βελτίωσης της αίσθησης έρευνας κοινοποιούνται πάντοτε εντός της Εταιρείας Αεροδρομίου
προσανατολισμού στις εγκαταστάσεις του αεροδρομίου, και στους επιχειρηματικούς μας εταίρους, αποτελώντας κινητήριο
ξεκινήσαμε ένα έργο διόρθωσης της σήμανσης, εστιάζοντας δύναμη της μελλοντικής ανάπτυξης.
στην εξεύρεση εναλλακτικών τρόπων σήμανσης στους χώρους
του αεροσταθμού, καθώς επίσης και στους χώρους επίγειας Πέραν της έρευνας, παρέχουμε στους επιβάτες και τους
προσπέλασης του αεροσταθμού. Προκειμένου να αντιμετωπίσει επισκέπτες τη δυνατότητα να επικοινωνούν συνεχώς μαζί μας
την αυξανόμενη ζήτηση για θέσεις στάθμευσης, η Εταιρεία για οποιοδήποτε ζήτημα σχετίζεται με την εμπειρία τους στον
Αεροδρομίου προέβη το 2008 στη διεύρυνση του χώρου Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Από την έναρξη λειτουργίας του
στάθμευσης μακράς διάρκειας (P3) με 2.300 επιπλέον θέσεις αεροδρομίου, ο ΔΑΑ έχει θεσπίσει ένα αποδοτικό σύστημα
στάθμευσης, φτάνοντας πλέον συνολικά τις 5.802 θέσεις. διαχείρισης σχολίων μέσω του οποίου διεκπεραιώνονται όλα
τα σχόλια που υποβάλλονται από τους πολίτες.
Οι υπηρεσίες που παρέχονται στην περιοχή εξυπηρέτησης
του κοινού του αεροδρομίου αποτελούν άλλον έναν τομέα Διαχείριση Σχολίων 2008:
όπου η συνεχής συνεργασία μας με τους επιχειρηματικούς 4.823 σχόλια από 2.738 επιβάτες, 1.841 απαντητικές
μας εταίρους αποτέλεσε το κλειδί της επιτυχίας. Μετά από επιστολές με ποσοστό εξατομίκευσης 87% και μέσο
διαβουλεύσεις με το Τμήμα Τροχαίας Αερολιμένα και με χρόνο ανταπόκρισης 24,9 ημέρες
το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής, εκδώσαμε ένα
ενημερωτικό φυλλάδιο που περιγράφει τις υποχρεώσεις και
τα δικαιώματα των οδηγών ταξί προς τους πελάτες τους.
Το καλοκαίρι του 2008, αναπτύξαμε 12 ειδικά σχεδιασμένα Στο πνεύμα προώθησης της οδικής ασφάλειας και των προτύπων
σημεία πρόσβασης στο Διαδίκτυο για τη διαδικασία του ασφαλείας, δωρίσαμε στο Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Ι.Ο.ΑΣ.
ηλεκτρονικού ελέγχου εισιτηρίων. Τα σημεία πρόσβασης Πάνος Μυλωνάς» το αντίτιμο των προστίμων που αφορούσαν
βρίσκονται στο επίπεδο αναχωρήσεων του Κτιρίου του Κεντρικού στην παράνομη στάθμευση οχημάτων στο χώρο στάθμευσης
Αεροσταθμού, ενώ 2 από αυτά είναι προσβάσιμα από επιβάτες μακράς διάρκειας του αεροδρομίου.
με αναπηρία και με μειωμένη κινητικότητα.
Στο πλαίσιο του Εταιρικού Σχεδίου Δράσης για την Κλιματική
Προβήκαμε στη διεύρυνση του συστήματος Αυτόματου Αλλαγή, ξεκινήσαμε την καμπάνια «Σβήστε τον κινητήρα σας –
Ελέγχου Εισιτηρίων (CUSS) προσθέτοντας 6 σταθμούς CUSS Αφήστε το περιβάλλον να αναπνεύσει!», η οποία περιελάμβανε
στους 6 ήδη υπάρχοντες, προκειμένου να βελτιώσουμε την τη διανομή φυλλαδίων στους οδηγούς που βρίσκονταν
εξυπηρέτηση των επιβατών. στους χώρους επίγειας προσπέλασης των αεροσταθμών και
την τοποθέτηση σχετικής σήμανσης, με σκοπό να μειωθούν
Τα καινούρια σημεία πρόσβασης στο Διαδίκτυο εισήχθησαν οι εκπομπές των οχημάτων στο χώρο του αεροδρομίου. Οι
με επιτυχία και παρέχουν μια αναβαθμισμένη εικόνα με αντιλήψεις των επιβατών και των επισκεπτών είναι προστιθέμενης
ακριβή στατιστικά στοιχεία σχετικά με τη χρήση και ταχύτερη αξίας για την Εταιρεία Αεροδρομίου, καθώς μας δίνουν τη
διαχείριση εξ αποστάσεως. Επιπλέον, θέσαμε σε λειτουργία την δυνατότητα για περαιτέρω βελτίωση.
επανασχεδιασμένη υπηρεσία «Ασύρματης Ζώνης Διαδικτύου»
(WIZ), η οποία καθιστά τον ΔΑΑ ένα από τα πλέον προηγμένα Από την πλευρά μας, δίνουμε στους επιβάτες μας τη δυνατότητα
δίκτυα σημείων ασύρματης πρόσβασης στο Διαδίκτυο στην να αξιολογήσουν την «απόδοση» του αεροδρομίου και να
ευρωπαϊκή αγορά των αεροδρομίων. Μια ακόμα εξέλιξη εκφράσουν τις προσδοκίες και τις ανάγκες τους, διενεργώντας
το 2008 συνίσταται στην υλοποίηση μίας εφαρμογής που μια καθημερινή έρευνα που απευθύνεται σε 40.000 επιβάτες
βασίζεται στην τεχνολογία Bluetooth και παρέχει πληροφορίες ανά έτος. Έτσι, οι προσπάθειες που καταβάλλει το αεροδρόμιο
επιχειρησιακής και εμπορικής φύσεως στα κινητά τηλέφωνα για την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας εκτιμήθηκαν το
των επιβατών. 2008, με την ικανοποίηση των επιβατών να βαθμολογείται με
4,19 (σε κλίμακα βαθμολογίας με άριστα το 5). Για περαιτέρω
Έχοντας ως στόχο τη διασφάλιση της ομαλής και ασφαλούς ανάλυση σε βάθος, διενεργούμε την λεπτομερή Έρευνα
λειτουργίας του αεροδρομίου και την παροχή ποιοτικών Παρακολούθησης Ποιότητας.
υπηρεσιών στους χρήστες του Αεροσταθμού, αναρτήσαμε σε
κομβικά σημεία, όπως επίσης και στην ιστοσελίδα του αεροδρομίου, Έρευνα Παρακολούθησης Ποιότητας 2008:
αφίσες με τις «Υποχρεώσεις Χρηστών Αεροδρομίου», Συνεντεύξεις με 7.500 επιβάτες σχετικά με την άποψή τους για
που συνοψίζουν τους βασικούς κανόνες συμπεριφοράς (π.χ. τις υπηρεσίες και τις ανέσεις που παρέχει το αεροδρόμιο
ύπνος, κάπνισμα, μικροπωλητές, πλανόδιοι πωλητές, κτλ.),
προκειμένου να αυξήσουμε την ευαισθητοποίηση του κοινού Τα πορίσματα της συγκεκριμένης έρευνας παραμένουν ένα
και τη σχετική πληροφόρηση. Στην ιστοσελίδα του αεροδρομίου βασικό εργαλείο μέτρησης της ικανοποίησης των επιβατών,
συμπεριλάβαμε τη «Χρήσιμη Συμβουλή», ένα ενημερωτικό το οποίο καταγράφει τη χρονική εξέλιξη της απόδοσης του
εργαλείο που παρουσιάζει καθημερινά ένα διαφορετικό αεροδρομίου, καθώς και τα κίνητρα των επιβατών κατά τη
μήνυμα σχετικά με τις λειτουργίες του αεροδρομίου. Στο διάρκεια περιόδων μέσης και υψηλής κίνησης. Τα πορίσματα της
πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας βελτίωσης της αίσθησης έρευνας κοινοποιούνται πάντοτε εντός της Εταιρείας Αεροδρομίου
προσανατολισμού στις εγκαταστάσεις του αεροδρομίου, και στους επιχειρηματικούς μας εταίρους, αποτελώντας κινητήριο
ξεκινήσαμε ένα έργο διόρθωσης της σήμανσης, εστιάζοντας δύναμη της μελλοντικής ανάπτυξης.
στην εξεύρεση εναλλακτικών τρόπων σήμανσης στους χώρους
του αεροσταθμού, καθώς επίσης και στους χώρους επίγειας Πέραν της έρευνας, παρέχουμε στους επιβάτες και τους
προσπέλασης του αεροσταθμού. Προκειμένου να αντιμετωπίσει επισκέπτες τη δυνατότητα να επικοινωνούν συνεχώς μαζί μας
την αυξανόμενη ζήτηση για θέσεις στάθμευσης, η Εταιρεία για οποιοδήποτε ζήτημα σχετίζεται με την εμπειρία τους στον
Αεροδρομίου προέβη το 2008 στη διεύρυνση του χώρου Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Από την έναρξη λειτουργίας του
στάθμευσης μακράς διάρκειας (P3) με 2.300 επιπλέον θέσεις αεροδρομίου, ο ΔΑΑ έχει θεσπίσει ένα αποδοτικό σύστημα
στάθμευσης, φτάνοντας πλέον συνολικά τις 5.802 θέσεις. διαχείρισης σχολίων μέσω του οποίου διεκπεραιώνονται όλα
τα σχόλια που υποβάλλονται από τους πολίτες.
Οι υπηρεσίες που παρέχονται στην περιοχή εξυπηρέτησης
του κοινού του αεροδρομίου αποτελούν άλλον έναν τομέα Διαχείριση Σχολίων 2008:
όπου η συνεχής συνεργασία μας με τους επιχειρηματικούς 4.823 σχόλια από 2.738 επιβάτες, 1.841 απαντητικές
μας εταίρους αποτέλεσε το κλειδί της επιτυχίας. Μετά από επιστολές με ποσοστό εξατομίκευσης 87% και μέσο
διαβουλεύσεις με το Τμήμα Τροχαίας Αερολιμένα και με χρόνο ανταπόκρισης 24,9 ημέρες
το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής, εκδώσαμε ένα
ενημερωτικό φυλλάδιο που περιγράφει τις υποχρεώσεις και
τα δικαιώματα των οδηγών ταξί προς τους πελάτες τους.

