Page 119 - teyxos_13
P. 119
093
Kansai International Airport
Japan, kansai-airport.or.jp/en
Elegantly placed on an artificial island in the Bay earthquake even the glass in the windows οποίο γνωρίζουμε από το πολυαναμενόμενο Κέ-
ντρο Πολιτισμού Ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος» στο
of Osaka, this uber-contemporary terminal spans remained intact). Its undulating roof is made of Φαληρικό Δέλτα της Αθήνας, ολοκλήρωσε το 1994
ένα κτίριο ανθεκτικό στους σεισμούς και τα παλιρ-
one mile and looks like an airplane, with corridors 82,000 identical stainless steel panels that recycle ροϊκά κύματα (στο σεισμό Kobe παρέμειναν άθικτα
μέχρι και τα παράθυρα). Το «Τerminal του αέρα»,
stretching out like wings from a main hall. air currents and conduits in its interior, which όπως είναι αλλιώς γνωστό, ανακυκλώνει τα ρεύ-
ματα αέρα που διαπερνούν την οροφή των 82.000
It was designed by Pritzker Prize-winning architect ensures the continuous movement of the unique πάνελ ανοξείδωτου ατσαλιού. Ακολουθώντας την
κυματοειδή καμπύλη της, τα ρεύματα αέρα δια-
Renzo Piano who is well known as the man behind mobile sculptures attached to its surface. | Τοπο- τηρούν την κίνηση μιας σειράς ειδικών γλυπτών
που είναι προσαρμοσμένα πάνω της.
the expected Stavros Niarchos Foundation Cultural θετημένο αριστοτεχνικά πάνω σε ένα τεχνητό νη-
Centre in Athens. Its impressive length makes σί στον Κόλπο της Osaka, στην Ιαπωνία, το υπερ-
CANSAI AIRPORT it one of the largest terminals in the world and it μοντέρνο terminal, έκτασης ενός μιλίου, μοιάζει
was completed in 1994. Also known as the «air με άτρακτο αεροπλάνου και οι διάδρομοί του με
terminal», it adheres to local earthquake and ανοιχτά φτερά έτοιμα για απογείωση. Ο βραβευ-
tsunami safety regulations (during the Kobe μένος με Pritzker, αρχιτέκτονας, Renzo Piano, τον
119
Kansai International Airport
Japan, kansai-airport.or.jp/en
Elegantly placed on an artificial island in the Bay earthquake even the glass in the windows οποίο γνωρίζουμε από το πολυαναμενόμενο Κέ-
ντρο Πολιτισμού Ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος» στο
of Osaka, this uber-contemporary terminal spans remained intact). Its undulating roof is made of Φαληρικό Δέλτα της Αθήνας, ολοκλήρωσε το 1994
ένα κτίριο ανθεκτικό στους σεισμούς και τα παλιρ-
one mile and looks like an airplane, with corridors 82,000 identical stainless steel panels that recycle ροϊκά κύματα (στο σεισμό Kobe παρέμειναν άθικτα
μέχρι και τα παράθυρα). Το «Τerminal του αέρα»,
stretching out like wings from a main hall. air currents and conduits in its interior, which όπως είναι αλλιώς γνωστό, ανακυκλώνει τα ρεύ-
ματα αέρα που διαπερνούν την οροφή των 82.000
It was designed by Pritzker Prize-winning architect ensures the continuous movement of the unique πάνελ ανοξείδωτου ατσαλιού. Ακολουθώντας την
κυματοειδή καμπύλη της, τα ρεύματα αέρα δια-
Renzo Piano who is well known as the man behind mobile sculptures attached to its surface. | Τοπο- τηρούν την κίνηση μιας σειράς ειδικών γλυπτών
που είναι προσαρμοσμένα πάνω της.
the expected Stavros Niarchos Foundation Cultural θετημένο αριστοτεχνικά πάνω σε ένα τεχνητό νη-
Centre in Athens. Its impressive length makes σί στον Κόλπο της Osaka, στην Ιαπωνία, το υπερ-
CANSAI AIRPORT it one of the largest terminals in the world and it μοντέρνο terminal, έκτασης ενός μιλίου, μοιάζει
was completed in 1994. Also known as the «air με άτρακτο αεροπλάνου και οι διάδρομοί του με
terminal», it adheres to local earthquake and ανοιχτά φτερά έτοιμα για απογείωση. Ο βραβευ-
tsunami safety regulations (during the Kobe μένος με Pritzker, αρχιτέκτονας, Renzo Piano, τον
119